Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 18 grudnia 2015

Wymianka z Mirką razy 2:)

Witajcie
Jakiś czas temu umówiłam się z Mirką, w blogowym świcie bardziej znaną jako  Akrimeks, z bloga Akrimdolls na wymiankę. Która oczywiście doszła do skutku, tylko nie pochwaliłam się tym jeszcze na blogu. W międzyczasie zdążyłyśmy się umówić na kolejną wymiankę. Dlatego dziś się zmobilizowałam i od razu pochwalę się wynikami ich obu:)
Obie miałyśmy dość długą listę życzeń, więc na pewno na tych dwóch wymiankach się nie skończy :)

Dziś będzie sporo fotek:)

WYMIANKA NR 1 LISTOPAD 2015 :)
Z mojej listy życzeń Mirka wybrała poduchę-rogala (co by wygodniej w podróży się spało;) Już nawet był z nami w Zakopanem;) ), śnieżynki na szydełku i torbę na zakupy:)Sami zobaczcie:




Natomiast ja dla Mirki przygotowałam statek z papierowej wikliny (To było wyzwanie, bo pierwszy raz taki wyplatałam. Ponoć jak na pierwszy raz całkiem nieźle mi poszło:P), tacę z papierowej wikliny, koszyczek, bransoletki i krokusy z bibuły;)






WYMIANKA NR 2 GRUDZIEŃ 2015:)
Ta wymianka miała być kwiatowa, z domieszką niespodzianek;) Dlatego do końca nie wiedziałam co od Mirki znajdzie się w paczuszce. Wiem, że dosłane mają być kwiatki drobne na szydełku, ale to na spokojnie już po świętach.
A w paczuszce znalazłam... sami zobaczcie:)

 Mała choineczka:)
 Torebka, która zostanie zaadaptowana na kosmetyczkę:)
 Stojak na bransoletki :D
Wysyłałam do Mirki materiały, a w zamian miałam dostać... niespodziankę, którą możecie podziwiać na dwóch ostatnich fotkach:)

A ja wysłałam Mirce kwiatki z bibuły, wspomniany materiały, choinkę z papierowej wikliny i koszyczek w stanie surowym, żeby mogła go udekorować wg własnego gustu:)




A to obiecane kwiatki, które Mirka dosłała:
Kochana bardzo Ci dziękuję za wszystkie prezenty i przydasie:)
Do następnej wymianki;)



12 komentarzy:

  1. Super wymianka. Piękne rzeczy przygotowałyście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka super;-) prywatne są najlepsze bo zawsze człowiek jest zadowolony, ja bym się dała pokroic za te materiały;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna wymianka ze wspaniałymi prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie wymianki ,które obie strony satysfakcjonują , a jak piszesz w Waszym przypadku tak jest ,więc tylko pogratulować Wam pięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianki sa czesto pracochłonne, ale radosć z ofiarowywania i otrzymywania rekompensuje włożony trud:)
    Na pewno wymianka sprawiła Wam wiele radosci:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Ci Natalio jeszcze raz za wymianki :) jak skończę kwiatuszki to Ci wyślę :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No takim to dobrze, podwójna wymianka i podwójna ilość cudnych cudeniek i piękności. No tylko pozazdrościć :*

    OdpowiedzUsuń
  8. no, to będą kolejne prezenta... gratuluję! wygrałaś Fasolkowe Candy :) proszę o adres do wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miła wymianka:) widać, że się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prezenty są super, zazdraszczam ;))) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)