Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 8 grudnia 2015

Złapałam licznik i wygrane Candy

Witajcie
Nawet nie wiecie jakie mnie się ostatnio zaległości porobiły i to w... chwaleniu się:) Zostało mi jeszcze podsumowanie 2 prywatnych wymianek, które odbyły się ponad miesiąc temu. Wiem straaaszna zaległość. I nawet nie mam nic na swoje usprawiedliwienie :( bo sama nie wiem jak to się stało. Dziś jednak post z chwalenia, ale wygranymi w różnych zabawach, konkretnie w 3 :) W listopadzie udało mi się wygrać dwie rozdawajki i raz złapać licznik na samych trójeczkach:)

Licznik złapałam u  Sylwii czyli Rudej Mamy :) Sylwia spoglądając w moją metryczkę dowiedziała się co lubię i sami zobaczcie co przygotowała dla mnie w nagrodę. Coś pięknego!! (Niestety zła pogoda nie pozwoliła zrobić dobrego zdjęcia, więc ono nie oddaje nawet w połowie piękna całości na żywo)

 Oprócz obrazka wyhaftowanego było trochę słodkości i przydasi:) A tak prezentuje się całość nagrody:

W Jesiennym rozdaniu u Doriss wygrałam piękny zestaw ręcznie wykonanych serwetek w kształcie liści. Do tego można było sobie wybrać podkładki pod kubki w dowolnym kolorze, a ja wybrałam... oczywiście zielone:)


Na blogu Aleja Inspiracji wygrałam zestaw 21 serwetek, a  każda jest inna:)




Swoją drogą ta ostatnia nagroda trochę mnie zmobilizowała i w końcu wyplotłam dla siebie kosz na serwetki:) Który Wam na pewno niedługo pokażę:)

Dziewczyny, każdej z osobna bardzo dziękuję za te wspaniałe nagrody!! :) A Was serdecznie zapraszam do odwiedzenia blogów tych Artystek, bo tworzą cudne cudeńka:)


BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA ŻYCZENIA IMIENINOWE POD POPRZEDNIM POSTEM!!!:)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu pięknych nagród. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrałaś cudne rzeczy ,aż zazdroszczę szczególnie tych listków, są super !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)