Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 9 stycznia 2016

Cykliczne tworzenie kartek:)

Witajcie:)
Dziś przeglądając blogi natrafiłam na świetną zabawę na blogu Ręczne Robótki Anny:) Ania wymyśliła, żebyśmy robiły co miesiąc po 3 kartki. Po jednej na Boże Narodzenie, Wielkanoc, i pozostałe uroczystości. Co miesiąc będzie inny motyw przewodni do każdego ze świąt. Dzięki temu każda z nas na pewno wyrobi się i będzie miała zapasy kartek, a ich jak wiadomo nigdy za wiele:)
Bardzo mi się ten pomysł spodobał, do tego stopnia, że nie wytrzymałam i poczyniłam Wielkanocną i na pozostałe święta:) Na Boże Narodzenie postanowiłam wstawić Exploding box, który robiłam już na te święta, ale nie zdążyłam go pokazać. I tak box pozostał ze mną na następne święta.

Od razu mam prośbę o wyrozumiałość. Moje kartki są dość amatorskie, nie mam w ich tworzeniu ani doświadczenia ani dużej wiedzy

Kartka na inne okazje
Bardzo spodobało mi się robienie tych listków:) Może ktoś zgadnie jak zostały zrobione?:)

Na Wielkanoc


Na Boże Narodzenie:)

 Na środku motyw przewodni, czyli choinka:)



A teraz zgodnie z regulaminem dodaję kolaż:)


I styczniowy banerek do zabawy
http://iwanna59.blogspot.com/2016/01/przyjemne-z-pozytecznym-w-2016-roku.html#comment-form



24 komentarze:

  1. Natalko witaj w karteczkowej zabawie. Ciesze się, że chcesz z nami robić karteczki. To nie maja być dzieła sztuki a wręcz przeciwnie. Mam sobie nazbierać karteczek a przy okazji się troszkę zainspirować na wzajem. Więc odwiedzając koleżanki można przy okazji coś podpatrzeć.
    Wiele z nich dopiero raczkuje w tworzeniu kartek, ale myślę że w grudniu to będę już prawie mistrzynie.
    Twój box z choinką jest świetny a karteczki również bardzo fajne. Listki faktycznie genialna, ale niestety nie zgadłam z czego i jak je zrobiłaś.
    Pozdrawiam i mam nadzieje , że i w następnych miesiącach u mnie zagościsz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi karteczkami przez cały rok. Ja już zapisałam się do jednej zabawy całorocznej i obawiam się, że przy haftach już z tymi bym się nie wyrobiłam,a ze mną to jest jeszcze tak, że muszę mieć naprawdę duży przypływ weny, żeby coś stworzyć.

    Twoje karteczki są piękne jak inne prace wykonane przez Ciebie. Listki super, ale nie mam pojęcia z czego są zrobione. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale póki co kanwy na kolejne hafty nie doszły to postanowiłam się zapisać. Dwie już mam. Co do trzeciej tworzy się hafcik. :)

      Usuń
  3. Witaj Natalko .Ja też się zapisałam do zabawy do Aulki i też jestem dopiero początkująca w tych karteczkach.
    Twoje prace są świetne i jak nic za chwilę będziesz robić je jeszcze piękniej.
    Każda inna i wyjątkowa i co ważne od serca robiona.
    POzdrawiam cieplutko i na moje cykliczne kolorki również zapraszam w tym mmesiącu .

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie sie twoje karteczki bardzo podobają,co jedna to jest ładniejsza ,a pewnie bedą jeszcze piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podobają te Twoje karteczki, listki super, ale nie mam pojęcia jak robione

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zapisałam do tej zabawy. Po kilku miesiącach będziemy miały wprawę i mały zapasik karteczek !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki, a choinka z boxa powaliła mnie na kolana!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach! jaka ty szybka jesteś. Boxik cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne karteczki. Śliczna choineczka z pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacznę nietypowo. Wiesz jaka jest różnica między amatorstwem, a przemysłowa produkcją ? SERCE i to sprawia, ze Twoje kartki są najpiękniejsze na świecie i dla Ciebie i dla osób, które je dostaną, a po latach będziesz je darzyć jeszcze większym sentymentem, niż teraz. Są cudowne !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam pojęcia jak są zrobione te listki, ale mam nadzieje że może jakiś tutek powstanie?
    bo ja też nowalijka w kartkach jestem i chętnie wykorzystam wiedzę innych:D
    a karteczki są naprawdę śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalko, ja również dopiero do zabawy u Ani i Danutki poczyniłam swoje pierwsze karteczki. Twoje mi się bardzo podobają,będę podpatrywać z chęcią i się inspirować :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Ps.
    Listki przypominają mi woskowane karteczki, ale nie wiem jak sa robione.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki są świetne,a ta choinka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki! A ten boxik z choineczką z wełny jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne karteczki i boxik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prace :) Super box i ta choineczka w środeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginalne kartki ,a choineczka rewelacyjna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wszystkie, ale to pudełeczko z choinką skradło mi serce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)