Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 20 stycznia 2016

Dla Dziadka

Witajcie:)
Jak wiadomo już za 2 dni Dziadkowie będą obchodzić swoje święto:) Ja się do swojego Dziadka oczywiście wybieram. I nie mogło być inaczej, musiałam przygotować kartkę:)
Chyba w tworzenie kartek wpadłam po uszy:)
Jak Wam się podoba?



Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Cherry Craft







14 komentarzy:

  1. Fajniutka, dziadek będzie z pewnością zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U la la :) Dziadek napewno będzie zadowolony z kartki :* Powodzenia w wyzwaniach. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Twój dziadek na pewno będzie zadowolony i dumny z tego, że ma tak zdolną wnuczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli bardzo chcesz i się wyrobisz z karteczką do 31 stycznia to mogę Cię dopisać, dopisałam już dwie osoby to mogę i trzecią :) daj mi znać na moim blogu :) a karteczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ;-)
    Ja kiedyś próbowałam bawić się kartkami, ale przy pierwszej poległam :-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na kartkę dla kochanej osoby:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)