Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 30 stycznia 2016

Jak Teresa mnie zaskoczyła :)

Witajcie

Za każdym razem kiedy przeglądałam blogi i prace z haftem krzyżykowym byłam wręcz zachwycona. A kartki, które miały taką dekorację były wprost rewelacyjne. Często pisałam w komentarzach, że też bym chciała takie kartki wykonywać. Nie inaczej było na blogu Teresy. Koniecznie musicie odwiedzić Jej blog TERESA-haft krzyżykowy i biżuteria z koralików  Tworzy Ona cudne cudeńka!!!:)
Tylko, że Teresa szybko mi odpisała, że bardzo chętnie mi pomoże opanować sztukę haftu. Na początku bardzo się ucieszyłam, ale od razy przyszyła myśl: Czy ja dam radę... czy starczy mi czasu...? Ale z drugiej strony, jak się nie spróbuje to później całe życie można tego żałować, a tutaj miałam Nauczycielkę:)
Myślałam, że Tereska chciałaby mi pomóc raczej online, kilka porad itp, a Ona mnie bardzo zaskoczyła prosząc o adres. Chciała mi podesłać coś na początek mojej drogi w sztuce haftu krzyżykowego:)
Sami zobaczcie co od Niej dostałam:)
Kochana bardzo Ci za to wszystko dziękuję!!!:)

Oczywiście zaczęłam już praktyczne opanowywanie haftu, o czym z pewnością niedługo się przekonacie:)
Dziękuję Teresie za to, że nadal chętnie mi pomaga i rozwiewa wszystkie wątpliwości. Mam nadzieję, że za bardzo Cię nie zamęczam i będę mogła na Twoją pomoc nadal liczyć:)

8 komentarzy:

  1. No to super sprawa, życzę Ci wytrwałości w haftowaniu oraz więcej takich życzliwych osób na swojej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Terenia cudownie pomyślała o Tobie :) życzę wytrwałości i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to super, ze Ci Tereska taki fajny prezent zrobiła, życzę wytrwałości i powodzenia w haftowaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że spróbowałaś :) jak już się zdążyłaś przekonać haft nie jest taki ciężki, a wygląda pięknie. Służę pomocą :) pisz i pytaj jak tylko będę mogła to pomogę :) pozdrawiam i życzę wielu pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki bardzo za odwiedziny na moim blogu i za udział w CANDY, jak rownież witam w gronie obserwatorów!
    Troche się tu porozglądam i myslę zagoszcze na dłużej:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko, koleżanka zrobiła Ci super prezent, a jeszcze oferuje pomoc w nauce haftu;) To bardzo miłe z jej strony, bo bywa, że nikt nie chce pomóc... Czekam na Twoje pierwsze dzieło i dziękuję za miłe odwiedziny u mnie;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)