Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 27 stycznia 2016

Karteczka u Uli K

Witajcie:)
Zapisałam się na jeszcze jedno cykliczne wyzwania karteczkowego związanego z grudniowymi świętami. Co prawda, jak się zorientowałam , że Ula K Z bloga Kulskowo organizuje u siebie taką zabawę to już było po terminie, ale Kochana Organizatorka mimo to postanowiła mnie "wciągnąć" na listę;)

Jedynym wymogiem na miesiąc styczeń było wykorzystanie w swojej pracy koloru czerwonego:)

Oto moja propozycja:)




Banerek do zabawy
KLIK

http://kulskowo.blogspot.com/2016/01/226-kartki-bn-2016-styczen1.html

10 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)