Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 26 stycznia 2016

Kwadratowy kosz

Witajcie:)
Już jakiś czas temu Kuzynka poprosiła mnie o wykonanie koszyka do Jej nowej łazienki. Miał być kwadratowy i w miarę duży, co by pomieścić różne kosmetyki. Wyszedł 30x30cm, pomalowałam go lakierobejcą w kolorze vintage (co do pisowni koloru nie jestem pewna, ale mniej więcej na pewno jakoś tak było:P). By przełamać jednolity kolor dodałam białą koronkę i wstążeczkę.
Nowa właścicielka koszyka była bardzo zadowolona z efektu:) a Wam jak się taki koszyk podoba?






A tak wygląda kosz w swoim nowym domu:)











16 komentarzy:

  1. Natalko - prześliczny, a koroneczka nadała mu lekkości i elegancji

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) koszyk pięknie się prezentuje. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i ta koronka dodaje mu uroku:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały, idealny na kobiece kosmetyczne "drobiazgi" ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny. Te sklepowe chowają się przy Twoim. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyk fantastyczny , a dzięki koronce prezentuje się zarazem ładnie i lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny- bardzo podoba mi sie ten kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest fantastyczny :) a ta koronka super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę też spróbować, buziaki ,pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. W razie czego służę pomocą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko :) Ja to mam fioła na punkcie koszyczków tak mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyk jest bardzo ładny i nie dziwię się, że właścicielka jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny : ) Ciekawie tu - tyle różności : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)