Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 28 stycznia 2016

Moja pierwsza praca z mapką

Witajcie:)
Do tej pory jak przeglądałam blogi i widziałam prace wykonywane na wzór mapki bardzo mi się one podobały, ale odczytanie mapki było dla mnie czarną magią. Szczerze przyznam, że do dziś nie wszystkie daję radę odczytać. Ale na swoje usprawiedliwienie mogę dodać, że ja w temacie scrapkowym i kartkowym to nowicjusz i jeszcze zdążę się nauczyć.

Do odważnych świat należy:) Dlatego jak znalazłam to wyzwanie to postanowiłam się zapisać, a co:)
Przyznam się, że kombinowanie by wszystkie elementy się komponowały, a przy tym spełniały wymogi mapki bardzo mi się spodobało:)
Mam tylko nadzieję, że moja kartka spełnia zasady CRAFTmapka, do której ją zgłaszam

Tak wyglądała mapka
A taką karteczkę przygotowałam:


Jeszcze tylko banerek do zabawy:

http://art-piaskownica.blogspot.ie/2016/01/craftmapka-edycja-sponsorowana.html

15 komentarzy:

  1. prace wg mapki to przedziwny temat, z jednej strony łatwiej a z drugiej....niekoniecznie ;-)
    uważam, że poradziłaś sobie koncertowo

    OdpowiedzUsuń
  2. O a ja kiedyś tam słyszałam o takich mapka, ale kartki scrapkowe to dla mnie czarna magia, lepiej mi wychodzi składanie modułów z origami ;D
    A twoja kartka wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Zadanie wykonałaś na 6.

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczka :) ja też jeszcze nie pracowałam z mapkami, ale mam na to coraz większą ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, mapka to czasem przydatna pomoc, a czasem jednak sprawia trudność. Ty poradziłaś sobie według mnie super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z mapką poradziłaś sobie super! Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam żeby tak pięknie zrobić kartkę z mapką, ja jestem wielką improwizatorką więc bym nie dała rady.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że podjęłaś się nowego wyzwania - tak trzymaj! dziękuje za udział w wyzwaniu AP Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za odwiedzinki i życzę dalszej "odwagi" w mapkowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na pierwszy raz poszło Ci fantastycznie. Super, że spróbowałaś, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy Daga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)