Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 23 stycznia 2016

Podaj dalej w Misiowym Zakątku

Witajcie:)
Wiele z nas brało udział w podaj dalej w misiowym zakątku, dlatego z pewnością każda z Was wie na czym polegała ta zabawa u Lidki
Ponieważ ja dostałam i wysłałam paczkę jeszcze przed świętami, więc mogę już się pochwalić jej efektami:)


To ja dostałam od Mamma Mai


Po wybraniu tego co może mi się przydać, przygotowałam paczkę do
Majeczka




Powiem Wam, że taka wymianka to super sprawa, moje zasoby przydasiowe nie tylko się wzbogaciły, ale też urozmaiciły:)
Lidziu życzę Ci, abyś miała więcej tak wspaniałych pomysłów na zabawy blogowe:)

9 komentarzy:

  1. tak, wymianka jest super, fajne prezenty dostałaś, ale też śliczne przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Natalko i ogromnie się cieszę, że Ty jesteś zadowolona z tej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty otrzymałaś, zgadzam się z Tobą w pełni, wymianka to nie tylko otrzymanie i wręczenie komuś podarunku, ale również możliwość poznania nowych osób i ich upodobań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam oglądać posty z wymianek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie, że cos Ci się ode mnie prxzydało

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)