Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 3 stycznia 2016

Podaj dalej:)

Witajcie
Jakiś czas temu udało mi się zapisać na zabawę "Podaj dalej", tym razem na blogu  Baya:)
Tuż przed świętami dostałam paczuszkę, a w niej:




Jak tradycyjna tej zabawy nakazuje, teraz ja u siebie ogłaszam "Podaj dalej" :)
Pierwsze dwie osoby, które wyrażą chęć udziału w komentarzu pod tym postem, otrzymają ode mnie w ciągu roku drobny upominek :)

Pamiętajcie, że zgadzając się na udział zobowiązujecie się na wysłanie paczuszki do kolejnych dwóch osób. Dlatego niech Wasza decyzja będzie przemyślana:)
Wysyłam tylko na terenie Polski
To jak? Bawimy się dalej? Ktoś chętny? :)

9 komentarzy:

  1. O wow! super zabawa, to ja z chęcią wezmę udział, a potem też obdarzę kogoś miłym upominkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w zabawie:) Na maila poproszę o adres do wysyłki:) Zgodnie z zasadami w ciągu roku dostaniesz ode mnie paczuszkę

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne prezenty ,ja już się w to bawiłam tak że zostawiam miejsce dla innych

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się zapisuje. adres mój masz czy podać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mamy drugą osobę:) Dziękuję za zapisanie się do zabawy:) Adres mam:)

      Usuń
  5. O widzę podobne prezenciki do moich :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)