Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 7 stycznia 2016

Prywatna wymianka z Anią S i finał konkursu na 1000 komntarz

Witajcie:)
Jeszcze w grudniu umówiłyśmy się z Anią,która prowadzi blog Płonące Motyl, na wymiankę. Ania ode mnie chciała duży kosz na rurki, ale zaznaczyła by go nie malować. Sama chce go udekorować, jestem ciekawa efektu:) Poza tym wysłałam Ani koszyczek z drobnymi różyczkami, przydasie i prezent dla Jej Synka:)






Ja od Ani chciałam różany czerwony komplet biżu:) a oprócz tego dostałam jeszcze mnóstwo dekoracji na choinkę zrobionych przez Anią, a także świecznik, który też Ania zrobiła. Świecznik był na naszym Wigilijnym stole:) Oraz przygotowane przez Anię pierniczki, nie wszystkie doczekały zdjęcia:P PYCHA!!:)





Aniu bardzo dziękuję za cudne cudeńka, które mi przysłałaś!!!!!!:)



Dawno temu ogłosiłam konkurs na to, kto napiszę u mnie na blogu 1000 komentarz, pamiętacie to jeszcze?:)
Tak się złożyło, że udało się to właśni Ani:) Dlatego umówiłam się z Nią, że nagrodę otrzyma razem z wymiankową paczką:)
A w skład nagrody wchodził świecznik oraz dwa koszyczki w stanie surowym:) To tak w nawiązaniu do kosza na rurki, by Ania wszystko razem udekorowała wg własnej wizji:)




8 komentarzy:

  1. Tak wszystko moje :) hi hi hi :* uwielbiam Twoją papierową wikline :* Dziękuję za wymiankę :****** kosz trochę musi poczekać bo nie mogę się zdecydować czy pomalować go lakierobejca w moim ulubionym kolorze czy na biało i zdekupazowac go. Hmmmmm... Cieszę się, że podobało Ci się to co dla Ciebie przygotowałam. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę... widzę że wymianka się udała i to bardzo, najważniejsze, że obie strony są zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka i gratuluję Ani tyle wspaniałości. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)