Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 16 stycznia 2016

Św Walenty:)

Witajcie
Dzisiejszy post, jak i prezentowany tworek były zupełnie nie zaplanowane. Ale przeglądając blogi znów natknęłam się na kilka fajnych wyzwań, i postanowiłam, że wezmę w nich udział. Całe moje przydasiowisko  zostało wyciągnięte z zakamarków i zaczęłam działać:)
I tak sobie pomyślałam, że chyba kartki są moim postanowieniem noworocznym:) Muszę, ale przede wszystkim bardzo chcę się nauczyć tworzyć piękne kartki na najróżniejsze okazje:)
Dzisiejsza kartka była inspirowana kursami Na kartkę przeplataną, ale też trochę Na kartkę ze ścinkowych ruloników, bo bardzo mi się one spodobały

Oto moja propozycja na kartkę od Św Walentego:)






Kartkę zgłaszam na wyzwanie specjalne-praca według kursu DIY
Do 18 Stycznia

Wyzwanie- serce z piersi się wyrwało
Do 28 Stycznia

Oraz na
Do 27 Stycznia
Moimi ulubionymi przydasiami są perełki, wstążki i kwiatki


Ponieważ właśnie wróciłam z zimowego spacerku chciałabym Wam pokazać jak u mnie wygląda od wczoraj zima. Wczoraj cały dzień sypał śnieg, aż miło było wyjść dziś z domu :)





22 komentarze:

  1. Urocza i pomysłowa karteczka :)
    Fajnie że zima jest zimą choć nie przepadam za tą pora roku brrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie pokombinowałaś :) Ruloniki wyglądają jak miłosne liściki :) Dziękuję za udział w scrap-ścinkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ale ciekawa kartka, prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow super ciekawa kartka u mnie zimy od paru ładnych dni tak wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna , pomyslowa i interesujaca karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna , pomyslowa i interesujaca karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka i piękne widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fajnie, taka... inna niż tradycyjne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda fajnie, taka... inna niż tradycyjne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest piękna i bardzo ciekawa. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładna kompozycja.Dziękuję za udział w ścinkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna kartka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna kompozycja, u mnie też zasypało śniegiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kartkę zrobiłaś. Podobają mi się te ruloniki :).

    Pięknie jest u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa Walentynka :) Dziękuję za wspólna zabawę w Przydasiach Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowo:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  17. :) bardzo ciekawa kartka. Nietypowa. Bardzo podobają mi się wstazeczkowe wariacje ale i papierowe ruloniki.
    ...co do spaceru...mi się już odwilż trafiła. Ps. Bierzesz udział w zabawie foto u Czarnej Damy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tylko muszę fotki skompletować:)

      Usuń
  18. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowa kartka, super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)