Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 14 stycznia 2016

Świąteczne wyzwanie styczniowe i na okrągło:)

Witajcie:)
Jeszcze kilka dni temu pisałam, że już skończyłam ze świątecznymi postami, ale... wtedy jeszcze nie wiedziałam o tej zabawie:)
Wczoraj przeglądając Wasze blogi natknęłam się na informację, że na blogu Święta na okrągło Inka zorganizowała całoroczną zabawę w robieniu kartek świątecznych z wybranym motywem. Najpierw pomyślałam sobie, że w tym miesiącu to już nie, ale może w następnym wezmę udział. I nie wytrzymałam:)
Przypomniałam sobie, że kiedyś taki podobny wianek widziałam. gdzieś jako inspirację (źródła nie podam bo już nie pamiętam). Tylko, że tam to był duży wianek na drzwi, a ja na potrzeby tej kartki zrobiłam go w wersji mini;)
I tak oto dziś powstała taka karteczka:) Wianek sama robiłam, a powstał z kartki postarzanej kawą:) Na zdjęciu tego nie widać niestety, ale wianek nie jest płaski
Jak Wam się podoba?:)





A to banerek do zabawy
http://swietanaokraglo.blogspot.com/

Kartkę wysyłam też na wyzywanie na scrapek


Bardzo spodobało mi się branie udziału w takich zabawach:) Na pewno w tym roku będę się w nich bardziej udzielała:) hmm, czyżby postanowienie noworoczne?:)

9 komentarzy:

  1. Ooo piękna kartka, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Natalia - ciekawy Twój wianek na drzwi :) składałaś ten papier tak oryginalnie, bardzo to fajnie wyszło, na pewno w realu jeszcze piękniej!
    Dobrze cię widzieć w naszej wspólnej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł na wianek :-))) A ja w lesie z kartką ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wianek, świetny pomysł z postarzeniem kartki na bazę czegoś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, ten wianek jest super!!! Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna karteczka i pomysłowy wianuszek, kokardka jest idealna, mi nigdy tak ładnie nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)