Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 12 stycznia 2016

Wygrane Candy

Witajcie:)
Tuż przed świętami poszczęściło mi się w Fasolowym Candy organizowanym na blogu Jej-Art-Terapia:)
Dodatkowym zadaniem w rozdawajce było zgadnięcie w jaki sposób zostaną wykorzystane, zaprezentowane na banerku, uszyte fasolki:) Super zabawa, ale chyba nikt nie zgadł, że będą one przedstawiały postacie ze świątecznej stajenki:)
W wigilię listonosz zostawił u mnie taką oto paczuszkę, a w niej moja nagroda:)
Można powiedzieć, że świąteczna dekoracja zdążyła w ostatniej chwili;)



Prawda, że piękne:) a jakie dopracowane:)






P.S. To już ostatni post ze świątecznymi elementami:)

Przypominam i moim Candy:) Kto się jeszcze nie zapisał??


4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej, piękny prezent otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękności do Ciebie trafiły.
    Twoje candy gdzieś mi umknęło, ale już się poprawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)