Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 18 lutego 2016

Czołg

Witajcie:)
Niebawem swoje urodziny obchodzić będzie pewien Pan (mówiąc wprost potencjalny kandydat na mojego przyszłego Teścia he he,i wszystko jasne:P). 
I znów kartka dla mężczyzny, ale tym razem miałam nieco łatwiej, gdyż jest On miłośnikiem wszelkiego rodzaju pojazdów wojskowych, a już czołgów to najbardziej. Wystarczyło tylko na google grafika znaleźć odpowiedni wzór i zacząć haftować. Oj łatwo się mówi:P  Pomijając już fakt, że tam prawie sama zieleń w kilku odcieniach. To chyba jednak najwięcej trudności sprawiły mi te czarne linie na gąsienicy. Ale udało się, i znów (nieskromnie) jestem z siebie dumna:)
Mam nadzieję, że obdarowanemu również się podoba:) Choć muszę tutaj dodać, że  jest On chyba największym fanem moich tworkowych zmagań:)
Tym razem nawet nie musiałam kombinować z dodatkami, bo wystarczyły kartki w kolorach czarnym i zielony, a haft był tak duży, że zajął prawie całą powierzchnię, więc dziś bez śrubek he he



Czołg to zdecydowanie męska rzecz. Dlatego karteczkę wysyłam na WYZWANIE - W męskim wydaniu
 
 
 

17 komentarzy:

  1. Łał! Kartka jest mega! A te szczególiki na gąsienicy są naprawdę imponujące :) Obdarowany napewno będzie zachwycony :****
    Życzę powodzenia w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka Ci wyszła,na pewno się spodoba. Mój Teść też uwielbia moje prace:D
    Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!! super karteczka, bardzo precyzyjnie wykonany, super !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, dla takiego miłośnika to ci dopiero gratka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała. Super haft. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra :-) a cała kartka jest obłędna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja ! Uwielbiam takie pomysły :) Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super maszyna. Twój przyszły teść musi być wyjątkowym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale extra tą karteczkę wymyśliłaś i zrobiłaś. Super!!! teść powinien być zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega karteczka:) bardzo mi się spodobała, ten czołg jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kartka, a czołg po prostu wymiata :) Przedteść powinien być zadowolony z takiej przedsynowej ;))) Buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest baardzo męska :) Świetna interpretacja tematu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. czadowa karteczka, super hafcik

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest niesamowita! Super połączenie haftu i cardmakingu. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)