Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 24 lutego 2016

II podejście do wyzwania z liftem

Witajcie:)
Pamiętacie kartkę z sówką, którą kilka dni temu pokazywałam? Zgłosiłam ją na wyzwanie z liftem kartki i okazało się, że ja zrobiłam lift kartki, która już została przez jedną z organizatorek zliftowana, he he. Jednym słowem nie za tę kartkę się zabrałam, ale ale skoro już postanowiłam wziąć udział w tamtym wyzwaniu to ja tak łatwo się nie poddam:)
I tak wzięłam się od razu za haft nowej sówki i jest nowa kartka:) Mam nadzieję, że tym razem niczego nie pokręciłam i kartka spełnia wszystkie wymagania:)



Sówka jest liftem kartki  Daget-Art

W wyzwaniu Card-lift



A także na Wyzwanie lutowe z bingo
Ja wybrałam linię z Napis, Gwiazdki, Przeszycie 





















18 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz, sówka wyszła ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jakże mi miło. Fajnie zobaczyć własną zliftowaną pracę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Daga DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! I tak trzymaj! Wesoła, śliczna karteczka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super ta karteczka :D Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi, to się zakręciłaś :).

    Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka. Uwielbiam sówki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jedna sówka to ładniejsza :*! Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. alez słodziak! dzięki za udział w wyzwaniu BeeScrap!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwy hand made, a sówka dodaje jeszcze uroku całości. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczna kartka, takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. sowa jest mega czadowa! dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy Ki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)