Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 5 lutego 2016

Jamnik

Witajcie:)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem z moją pierwszą kartką z haftem krzyżykowym:) To bardzo motywujące wsparcie z Waszej strony:)

Dziś przychodzę z kolejną kartką z haftem krzyżykowym. Tym razem była ona robiona specjalnie na urodziny jednego Pana. Oj dla faceta to ciężko kartkę zrobić, bo ani kwiatków ani perełek czy wstążeczek raczej nie bardzo można dać. Na szczęście Ania przyszła z pomocą i doradziła bym użyła do dekoracji jakiś śrubek, nakrętek, itp. 
Niedawno na jednym z blogów widziałam filmik jak postarzać brzegi kartek i bardzo mi się to spodobało, dlatego tutaj wykorzystałam tę metodę
Ponieważ jubilat jest właścicielem jamnika to postanowiłam właśnie wizerunek tego psiaka wykorzystać do stworzenia kartki.Wzór haftu dostałam od Tereski:)

A oto moja karteczka:)




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 4 - GORĄCA CZEKOLADA 

 

17 komentarzy:

  1. Super :) Bardzo ładnie wkomponowałaś haft w kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest mega! Pan będzie zadowolony :))) Cieszę się, że mogłam Ci pomóc Kochana :* Polecam się :) Nie mogę się doczekać Twoich kolejnych karteczek z haftami. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No świetny pomysł, dla mężczyzny to faktycznie ciężko coś wyczarować, a tu proszę, Tobie to się świetnie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny jamnik i kompozycja ze srubkami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowałaś piękną kartkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko kartka jest fantastyczna :)
    a co do bransoletki - to udziergałam praktycznie identyczną jak Twoja, bo na tych większych koralikach było mi łatwiej, a akurat to są "moje" kolory i miałam "na stanie" takie koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł na urodzinową karteczkę :-) Gratuluję :-) Jest urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna i pomysłowa karteczka dla faceta :) Powinien być zadowolony :) Haftujesz Kochana jak zawodowa hafciarka :) Pięknie :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafcik jest super , a karteczka po prostu rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza kartka.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. super sobie poradziłaś, a jamnik uroczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała karteczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak męskie kartki do łatwych nie należą, świetnie sobie poradziłaś z tematem, no a jamnik wyhaftowany - ekstra, dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kartka : ) Dziękuję za udział w candy - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)