Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 22 lutego 2016

Kartka 3 jaja 3 kolory

Witajcie:)
Tak mnie wciągnął haft krzyżykowy, a jest on dość czasochłonny dla mnie, że lewo wyrabiam się na zapisane wcześniej wyzwania cykliczne. A tu jeszcze Hubka38 zorganizowała zabawę u siebie, i dopiero na IV etap udało mi się załapać. Mam nadzieję, że teraz to już wszystkie etapy tej zabawy będą moje he he
W tym tygodniu kartka miała mieć konkretnie 3 jajka i tylko 3 kolory plus dodatkowo biały. Na szczęście można było wykorzystać różne odcienie tych 3 wybranych kolorów.

Najpierw kartka wyglądała tak:

Coś tak średnio mi się widziała 
I dlatego dorobiłam jej 2 kokardki:
Powiedziałabym, że szału nie ma, ale lepiej nie będzie:P
Postaram się poprawić przy kolejnym etapie

http://hubka38.blogspot.com/2016/02/iv-etap-wielkanocnej-zabawy-karteczkowej.html

Wczoraj pojawiły się kolejne wytyczne, hmm guziki:P No nic lecę szukać guzików i do dzieła;)

9 komentarzy:

  1. Fajna karteczka, warunki spełnione, wiec ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaliczone:) A haft krzyżykowy wciąga- ostrzegam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny hafcik, super karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie te jajeczka wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W obu wersjach kartka fajnie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kartka :)
    Niestety, haft krzyżykowy jest bardzo pracochłonny, dlatego na wyzwania wolę robić kartki scrapowe - inaczej nigdy bym się nie zmieściła w terminie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kartka, masz Ty świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)