Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 27 lutego 2016

Kartka w kształcie doniczki

Witajcie:)
Czasem trzeba coś zmienić i wypróbować czegoś nowego. I w tym wypadku z pomocą przyszła Ania, która zaproponowała mi, bym  spróbowałam zrobić kartkę w kształcie doniczki. Długo, a raczej wcale, nie musiała mnie do tego pomysłu namawiać he he
Najpierw zrobiłam taką kartkę:






Ale później znalazłam wyzwanie 

Wyzwanie #6 z Bee Scrap: Kartka w innej formie 

A ta kartka wydawała się na nie idealna. Tylko cekinów brak. Co oczywiście szybko nadrobiłam. I teraz moja doniczka nadaje się na wyzwanie:)

 


 

16 komentarzy:

  1. Ciekawa kartka :) jak dobrze mieć "pod ręką" takie osoby, jak Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak do takiej kartki kopertę znaleźć hihi? Karteczka super, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na kartkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetna ta karteczka, ma oryginalny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z doniczkową kartką jeszcze się dotąd nie spotkałam :) Fajny pomysł! Dziękuję, że bawisz się wraz z Towarzystwem Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa forma! Haftowany motylek - uroczy :)
    Dziękuję za podjęcie wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i ciekawa karteczka. Dziękuje za wspólną zabawę z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)