Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 21 lutego 2016

Kartka z sówką

Witajcie:)
Dla mnie ten rok zaczął się i trwa pod hasłem samych nowości:) Zaczęłam z kartkami okolicznościowymi, haftem, pierwszy raz tworzyłam na podstawie mapki:) 
Teraz przyszedł czas na spróbowanie swoich sił w stworzeniu lift karki:)
A dlaczego? To było tak :P :
Znalazłam wyzwanie, w którym właśnie należy wykonać lift wybranek kartki, a wśród propozycji znalazłam taką z sówką haftowaną i nie mogłam się oprzeć:) Tym bardziej, że jednym z moich pierwszych haftów była właśnie sówka, która grzecznie czekała na swoją kolej:) I właśnie teraz idealnie się nadawała:)
Ponieważ to mój pierwszy raz z litem to mogłam coś pokręcić, ale mam nadzieję, że jednak nie:P
Starałam się wykonać kartkę jak najbardziej zbliżoną do oryginału, ale wykorzystywałam jedynie to co miałam


Wzorowałam się na karteczce  Elżbieta A-z (CARDlift Daget-Art / lifting Daget-Art)


Tylko jak już wszystko zrobiłam i poleciałam na stronę zabrać link to zwątpiłam czy aby na pewno dobrą kartkę wzięłam w obroty? Hmm najwyżej będę miałam po prosty fajnie skomponowaną kartkę z sówką, która się nie załapie na wyzwanie...

Jednym słowem z niecierpliwością czekam na werdykt organizatorek:) 

CARD lift - edycja specjalna

 

 

10 komentarzy:

  1. Fajna kartka,świetnie się prezentuje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka. Życzę powodzenia w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka i bardzo fajne połączenie różnych technik, haft, szydełko, scrapki... życzę powodzenia wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka :* sówka jest urocza :* życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny misz-masz technik ... dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda zliftowałaś już, kartke która była liftem, ale to nie szkodzi, bliska oryginału jest. Dziekuję za udział w wyzwaniu art-Piaskownicy. Daga DT

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)