Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 15 lutego 2016

Kartki BN 2016 Luty

Witajcie:)
Dziś będzie ostatnia na ten miesiąc kartka związana z moim udziałem w cyklicznych zabawach karteczkowych.
Tym razem kartka została zrobiona na zabawę u Uli K. a motywem przewodnim miała być bombka. Tak ja swoją haftem krzyżykowym wykonałam:)




11 komentarzy:

  1. Bomb(k)owa kartka Kochana :) Bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka, haftowana bombka wyszła Ci super!

    OdpowiedzUsuń
  3. super karteczka :) zadanie zaliczone na szóstkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super :-) i widzę, że xxx wciągnęły cię na dobre :-) ja też jak tylko skończę dywan, biorę się za haftowanie i testowanie swoich projektów ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna ta karteczka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, warstwowa karteczka a haftowana bombka jest śliczna! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna bombka, ps zajrzyj do mnie mam dobrą wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)