Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 9 lutego 2016

Kartki przez cały rok-LUTY

Witajcie:)
Jak wiecie biorę udział w całorocznej zabawie polegającej na tworzeniu 3 kartek na różne okazje. Wszystko oczywiście wg konkretnych wytycznych. Ania na luty wymyśliła:
*Kurczaka
*Bałwanka
*Serce

Ponieważ od niedawna dzięki Teresce umiem tworzyć również w hacie krzyżykowym , dlatego to on będzie przeważał w moich kartkach:) To właśnie od Niej otrzymałam schematy na te tworki:)


Kolaż:


Kurczak:)

Bałwanek:)

Serce:)
 


23 komentarze:

  1. Śliczne karteczki ,a ta z haftem najfajniejsza.Poznaję papierki ,też takowe kiedyś nabyłam w Lidlu ,mają fajne wzorki więc świetnie pasują do robienia kartek ,dlatego również z nich korzystam .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki :-) Gratuluję :-) Szczególnie podobają mi się te z haftem :-) Po dwudziestu kilku latach przeprosiłam się z "krzyżykami" - może dlatego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :) widzę, ze krzyżyki wciągnęły Cie na maksa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki są śliczne :* Ale te z haftem najpiękniejsze :) Oj widzę, że Cię wciągnęło na całego :*
    Wpadnij na candy :) http://plonacemotyle.blogspot.com/2016/02/szybkie-niebieskie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki zrobiłaś,a hafciki są super:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę sę Natalko , że już się uporałaś ze swoimi karteczkami. Wiesz że haft krzyżykowy to to co lubię najbardziej więc bardzo mnie cieszą Twoje karteczki. Wszystkie świetne, ale bałwanek w choince jest chyba najfajniejszy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki :))). Mnie też najbardziej podoba się ta z bałwankiem, ale i ta z serduchem super wyszła :))).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki a całuśne serduszko super. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za haftowaniem i może dlatego takie kartki podobają mi sie najbardziej?
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki stworzyłaś. Fajnie, że nauczyłaś się haftu krzyżykowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie swietne a krzyzyki naprawde wciagaja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie trzy wspaniale wygladaja :-))) Hafty sliczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki! Hafciki są przeurocze a całuśne serducho wygląda rewelacyjnie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne karteczki :) Najbardziej podoba mi się ta z bałwankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krzyżyki górą :) kurczak zamaszyście podąża do kwiatka, bałwanek schowany w choince i serduszko bez haftu ,każda kartka na swój sposób ładna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne hafty,pięknie prezentują się na kartkach :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Malutkie wzorki krzyżykowe ślicznie wyglądają na twoich karteczkach

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)