Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 3 lutego 2016

Pierwsza kartka z haftem krzyżykowym:)

Witajcie:)
Dziś chciałabym Wam się pochwalić, bo jestem z siebie bardzo dumna:) (Cóż za skromność he he)
Dzięki Teresce udało mi się, w stopniu podstawowym, opanować haft krzyżykowy:) 
Dlatego dziś mogę Wam zaprezentować moją pierwszą kartkę wykonaną właśnie przy użyciu hatu krzyżykowego przeze mnie wykonanego:)
Wiem, że zbliżają się Walentynki i wszyscy robią sercowe kartki dlatego na tej również mamy serduszka. Tylko, że ja już swojej Walentynce kartkę zrobiłam, więc ta jest z okazji ślubu. Myślę, że na taką okazję też się nada:) Kartka zrobiona bez konkretnego przeznaczenia, do przygarnięcia:)






Zgłaszam ją na wyzwania:

Wyzwanie #42 - C&S LOVE
Do 23 Lutego 



Materiały jakie wykorzystałam to: wstążka, kwiaty, perełki


25 komentarzy:

  1. Wyszła pięknie :) jak to się mówi "pierwsze koty za płoty" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz- jaka piękna karteczka. Nie taki ten haft straszny jak o nim piszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła super :-) jest naprawdę piękna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka!!! Od pięknego wzoru rozpoczęłas przygodę z krzyżykowaniem, bo na tej jednej karteczce na pewno nie poprzestaniesz. Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest ten haft. Karteczka wyszła Ci idealna :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszła ci bardzo pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pracochłonna - pięknie wyszła : )

    OdpowiedzUsuń
  8. karteczka jest super, nieźle Ci idzie ten haft

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serduszkowa karteczka :)Gratuluję pierwszego razu ... ;) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka urocza i ja nie widzę niedociągnięć ,jak na pierwszy raz dostajesz piątkę z plusem :)
    Fajnie jest poznawać i uczyć się nowych technik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duma w pełni uzasadniona! Chylę czoła dla cierpliwości :)
    Dziękuję za udział w zabawie i Hop Wyzwaniu w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wykonanie, piękny haft. Dziękuję za udział w zabawie TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i pracochłonna.Dziękuję za udział w zabawie z TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kartka, ja niestety nie mam już takiej cierpliwości do krzyżyków jak kiedyś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza karteczka!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC !!! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna karteczka walentynkowa :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu PWc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracochłonna i urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very very pretty! love the stitching! Thank you for playing along with the Crafty Moly Challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna praca. Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://ninahscrapworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/ninahscrapworld/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze i piękne serduszka królują na tej karteczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczna, świetny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)