Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 21 lutego 2016

Ponowne wyniki

Witajcie:)
Tak jak zapowiadałam na adres zwyciężczyni w moim candy czekałam równo tydzień, a wczoraj minął termin. Niestety adresu się nie doczekałam, więc dziś rano została wylosowana kolejna osoba, którą jest....





Gratuluję!! :)

Tym razem na adres czekam do środy, a później nagroda przechodzi do wiosennego candy, które niebawem ogłoszę

7 komentarzy:

  1. Ojojojojoj.... ja przygarnę nagrody jak nikt się nie zgłosi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O Kurczaczek:) Ja tu wpadam skomentować sówkę, a tu taka niespodzianka:) DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, proszę, jaka ciekawa sytuacja. Gratulacje dla Sylwi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)