Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 23 lutego 2016

V etap wyzwania czyli kartka z guzikiem

Witajcie:)
Tak jak wspominałam, pełna mobilizacja i na wyzwanie u Hubki teraz już kartki będą co tydzień. Chyba, że obiecany hardkor, będzie tak hardkorowy, że przewyższy moje umiejętności i możliwości... ale mam nadzieję, że tak się nie stanie;)
Najpierw zapoznałam się z zasadami i już w głowie zaczęła pojawiać się koncepcja, kilka guzików zmalałam w domu i... no właśnie:P Hubka wymaga przestrzegania zasada, a na banerku jest napisane "Wielkanoc z guzikiem". No i masz he he z guzikiem, a nie guzikami:P I tak trzeba było lekko zmodyfikować koncepcję. I powstała taka karteczka:)
Z tej jestem bardziej zadowolona niż z tej poprzedniej, też na to wyzwanie
Guzik dostał do dekoracji złotą kokardkę:)






14 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :* Królisia jest urocza :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaka śliczna kartka :) Bardzo mi się podoba ten wielkanocny akcent, pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-) wyszła śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na realizację zadania. :) Piękna karteczka. Ewa tak straszy tym hardcorem, że zaczynam się bać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka,świetny ten króliczek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wstawiłaś króliczka w ramkę, tak nietypowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wykorzystywać guziki w pracach scrapowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie poradziłaś sobie z wymogami Ewy, kartka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)