Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 3 lutego 2016

W ostatniej chwili:)

Witajcie:)
Dziś post miał być zupełnie o czymś innym, ale przypomniałam sobie, że tylko do północy można zgłaszać prace szydełkowe na D.I.Y... czyli zrób to sam. Bardzo spodobały mi się zaprezentowane w zabawie cytrynki zrobione na szydełku. Mimo iż wszyscy komentowali, że kurs przejrzysty i prosty ja utknęłam na 1 rzędzie. Wszystko to dlatego, że nie jestem w szydełkowaniu zbyt dobra i nie wszystkie terminologie są mi znane. Pierwszy rząd polegał na wykonaniu magicznej pętelki, i ni jak nie wiedziałam co to jest. Na szczęście Karolina z bloga Bawełniane niteczki szybko pospieszyła z pomocą. Znaczy sama do mnie napisała i wszystko dokładnie wyjaśniła. Powiem Wam, że dzięki Jej pomocy i ja teraz uważam, że kursik na stronie jest prosty:)
Ponieważ nie miałam włóczki żółtej ani pomarańczowej moje cytrusy są dość hmm egzotyczne;)




A teraz jeszcze banerek do zabawy



Przypominam o moim CANDY. Zapisy do 12.02

5 komentarzy:

  1. No powiem Ci, że wygląda to całkiem fajnie :) Ja nie mam bladego pojęcia o szydełkowaniu, dlatego tym bardziej podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi rzeczywiście egzotyczne są Twoje cytrynki :).

    Fajnie Ci wyszły :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miałaś egzotyczną wełnę to i plasterki owoców masz egzotyczne:) Piękne plasterki Ci wyszły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszły cytrynki. W naszej pierwszej odsłonie podawałam linki jak zrobić magiczne kółko :) Dlatego dzięki Twoim wątpliwościom podam pod każdym postem linki jak co wykonać :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)