Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 13 lutego 2016

Wyniki Kawowego Candy:)

Witajcie:)
Zapewne wielu czekało właśnie na ten post;)
Przede wszystkim chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować za tak liczny udział w zabawie :)
Pod postem były 32 komentarze, z czego jeden był zwykłym komentarzem nie wyrażającym chęci udziału (banerku na blogu też nie był), a drugi także uznałam za nieważny, gdyż na blogu był banerek, ale z linkiem do zupełnie innego bloga z inną podobną zabawą. A przecież linkujemy banerki do zabawy z nim związaną. Dlatego też wyszło dokładnie 30 uczestniczek spełniających wszystkie wymagania zabawy:)


Po porannym spacerku po blogach wszystkich uczestniczek mogłam przystąpić do spisanie listy, pocięcia jej i wylosowania szczęśliwej zwyciężczyni:)



To już nie trzymam Was dłużej w niepewności i ogłaszam wyniki:)







Serdeczne Gastrulacje!!:)
Proszę na maila podesłać mi dane do wysyłki nagrody, którą są tworki wykonane z ziarenek kawy:)
Na adres czekam równo tydzień, a po tym terminie wylosuję następną zwyciężczynie. Jeśli oczywiście nie otrzymam od fantazjana adresu:)

Wszystkim jeszcze raz bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie:) Zapraszam również na kolejne zabawy, które ogłoszę już na wiosnę;)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję :* i dziękuję za zabawę :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę, i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się dziewczyna ucieszy ...takie niespodzianki są super :)Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za zabawę i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie Natalko dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni i nie mogę sie doczekać na kolejną zabawę u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)