Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 20 lutego 2016

Zakładka z krokusami

Witajcie:)
Ostatnio postanowiłam zabrać się za coś "ambitniejszego" niż hafty do kartek i wzięłam się za zakładkę do książki. Na wzór wybrałam sobie krokusy, a później zorientowałam się, że to właśnie one są motywem przewodnim u Agaty w Lutowym wyzwaniu kwiatowym. No wprost idealnie:) Wystarczyło tylko zmobilizować się i wyhaftować wybrany wzór:) Wzór zaczerpnęłam ze strony Wzory-haftu

Najpierw wzór umieściłam w papierowej ramce, na którą szablon dostałam od Teresy, ale jakoś mi nie pasowało i dodatkowo okleiłam całość taśmą kolorową:)
Myślę, że jak na pierwszy raz to chyba nieźle i poszło






I jeszcze banerek do zabawy:)

 Zakładkę zgłaszam również na wyzwanie zakładka do książki



20 komentarzy:

  1. Piękne krokusiki :) Zachciało mi się wiosny :) No moja Droga, super radzisz sobie z igiełką i mulinkami :) Zakładeczka pierwsza klasa :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka Ci wyszła, wybrałaś fajny haft:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka piękna :) zakrzyżykowałaś się na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka :D Piękne te krokusiki

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśna zakładka. Nieźle Ci to haftowanie wychodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No z taką piękną zakładką napewno lepiej się czyta :) haftowanie idzie Ci wyśmienicie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością zadowoli mola książkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna haftowana zakładka! Podziwiam i dziękuje za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszyta zakładeczka,dopracowana w każdym calu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! I niesamowicie pracochłonna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna zakładka. I krokusy, i ramka, i wstążeczki, wszystko świetnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna zakładka, też taką mam i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)