Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 5 marca 2016

Hardkor u Hubki

Witajcie:)
Jak obiecała nam Hubka tak zrobiła he he i mamy w tym tygodniu hardkor nad hardkory:) Miała być kartka z mediami... Oj na szczęście w poście Ewa wyjaśniła co kryje się pod tą nazwą i czego można użyć.
Łatwo nie było, z samej kartki jestem raczej średnio zadowolona, ale z drugiej strony ważne, że się nie poddałam, co nie?:)
Na bazie kartki wykonałam kropki żółtym lakierem do paznokci i zielonym pisakiem. Na papierowych jajkach porobiłam kropki z czarnego tuszu do pieczątek, a że długo nie chciał wyschnąć to go lekko na całości pomazałam. Dodatkowo pomalowałam brokatowym lakierem do paznokci. 
Mam nadzieję, że kartka spełnia wymagania VI etapu zabawy:)







4 komentarze:

  1. Fajna kartka. Ale najważniejsze, że spróbowałas czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropki plus media... Ciekawie to brzmi
    I karteczka wyszła super nawet jeśli nie jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to umieć sobie poradzić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)