Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 16 marca 2016

Kartka ze światełkiem i kokardką

Witajcie:)
Ale mamy zwariowaną pogodę, wczoraj śnieg leżał i było zimno, a dziś już pięknie świeci słoneczko. Dopiero mamy marzec, a to ponoć kwiecień plecień;)

Miałam ambitny plan, że na wszystkie cykliczne wyzwania będę robić oddzielne kartki, tak by ściśle spełniały wytyczne, a i wtedy w grudniu byłoby ich więcej:) Jednam w marcu chyba się wyłamię i moja karteczka poleci do Uli K. i do Inki. Postarałam się, by pasowała na oba wyzwania i mam nadzieję, że Organizatorki uznają je i zaakceptują:)
Też tak macie, że jak zobaczycie coś nowego i co fajnie się Wam robi to właściwie inne rzeczy i techniki w danym momencie mogłyby nie istnieć?:) Ja właśnie tak mamy, a na blogu DIY znalazłam wzory na szydełkowe kwiatki. Dokładnego linku nie podam póki co, bo ja mam te wzory wydrukowane. I tak mi się spodobały, mimo ograniczeń kolorystycznych wełny, że od kilku dni to ja właściwie mogłabym tylko te kwiatki robić:) Oj coś mi się wydaje, że jak tak dalej pójdzie to znów będę miała nadmiar, jeśli w ogóle jest to możliwe:P, kwiatków.
Dlatego właśnie jedna karteczka leci do obu Dziewczyn:)
Nie mogłam się na jedną fotkę zdecydować, więc jest kilka z każdego ujęcia po jednej:)
Wytyczne u Inki: światełka, więc u mnie na każdej warstwie inne światełko, blask. Mamy wyhaftowanego bałwanka, który niesie malutką latarnię, złoty brokat, i świeczkę.
Bałwanek oczywiście od Teresy:)
Wytyczne u Uli K.: kokardka, jest czerwona na brokacie:)






A tutaj część z kwiatków, które powstały:)



świąteczne światełka:)

Kokardka:)



P.S.
Kochani wczoraj otrzymałam maila z prośbą o zrobienie karteczki lub rysunki dla chorej Natalki:) Więcej możecie o tym przeczytać TUTAJ, koniecznie zajrzyjcie. Ja oczywiście przyłączam się do akcji i o to samo Was serdecznie proszę:) Dla nas zrobienie karteczki i wysłanie to niewiele, a dla tej Małej kruszynki leżącej w szpitalu i walczącej z ciężką chorobą to bardzo dużo. Mam nadzieję, że mogę na Was liczyć i również przyłączycie się do akcji:)

21 komentarzy:

  1. Rewelacja!!!!!!Uwielbiam karteczki z bajkowymi klimatami...sama taki stworzyłam również ..., juz lece poczytać o tej kruszynce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pocieszenie powiem , że tez tak mam . Jak dorwę się do czegoś nowego to działa jak w amoku :-) więc rozumiem Twoje zafascynowanie kwiatkami szydełkowymi.
    Trzymam kciuki za zdrowie Natalki i postaram się i ja wziąć udział w akcji.
    Pozdrawiam
    Karteczka świetna , bardzo mi się podoba jej format , muszę i ja takiego spróbować .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka. Podoba mi się świeczka na samej górze , cudny akcent.
    Ja tez tak mam. Czasem mam maraton szydełkowy , innym razem decoupage, kiedy indziej złapię za druty by znów wrócić do szydła :) I jeszcze mi się nie zdarzyło żebym miała rozpoczęty tylko jeden projekt :)

    Ps ; gorąco dziękuję za przyłączenie się do akcji. To wspaniały gest z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana nawet ramka wokół bałwanka jest świetlista, z jakiegoś błyszczącego papieru chyba. Kartka jest piękna! I hafcik i gwiazda i nietypowy kształt i świeczuszka - wszystko cudnie się komponuje :)
    O Natalce słyszałam :( straszne jest kiedy choruje Dziecko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna się zbliża, więc kwiatków może być dużo:) Kartka wyszła świetnie, a o Natalce czytałam i postaram się zrobić jakąś karteczkę:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka, ja akceptuję w całości i myślę, że Inka też zaakceptuje:)
    takiego bałwanka też trzymałam w ręce i miałam go ochotę wyszyć do Inki, ale ze względu na czas zdecydowałam się na inną formę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the fold design of your card...gorgeous
    Ps : I am having a celebration on my blog with prizes...would love to have you join in.Here is the link : 5 Million Page-views Celebration

    OdpowiedzUsuń
  9. też tak mam, że każda nowa technika mnie fascynuje i poprzednie mogłyby nie istniec :) karteczka świetna :) co do kwiatków to poproszę o tutorial :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękna i oryginalna jest ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękna i niezwykła karteczka :) Kwiatki zaś przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś takiego jak nadmiar kwiatków nie istnieje ;))
    A światełka u Ciebie mają moc podwójną! jak nie zaliczyć, tym bardziej, że forma kartki też inna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Inna, ale bardzo ładna. :) Natalko Ty to masz głowę pełną pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczka. Taka oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne przestrzenne elementy na kartce umieściłaś :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Składana , takiej jeszcze w tym wyzwaniu ( jednym i drugim ) chyba jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna praca, ciekawa forma kaskadowa, śliczny haft:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)