Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 19 marca 2016

Koszyczek plus wstążka

Witajcie:)
Ja to jak zwykle na ostatnią chwilę:P Kartkę na kolejny etap do Hubki zrobiłam już kilka dni temu, ale jakoś umknęło mi jej dodanie na blog, he he. Powiem Wam nawet, że już na ostatni etap mam gotową karteczkę:) Niby wydawało się trudne, ale jak usiadłam z karteczką to i szybciutko projekt powstał, ale o tym więcej napisze jak wrzucę tę karteczkę:)
Ten etap też wcale nie był taki łatwy, bo nie miałam żadnego haftu przygotowanego na taką okoliczność. W sumie to już żadnego nie mam Wielkanocnego w nadmiarze;)
Na szczęście od AnGer dostałam scrapka w postaci pięknego koszyczka:) Do tego niedawno w papierniczym kupiłam takie piankowe jajka, zajączki i kurczaczki, które w tym wypadku uzupełniły mi idealnie karteczkę:) Nieco skromna wyszła, ale jest:)



Karteczka lepi na kolejny etap do Hubki

 

A skoro na karteczce są jajka to i na wyzwanie "Z jajem..."
 

8 komentarzy:

  1. Ładna kartka :) Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesoło, kolorowo i pozytywnie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)