Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 22 marca 2016

Kurczaczek w pękniętej skorupce:)

Witajcie:)
Czyli ostatnia kartka na wyzwanie u Hubki. Tym razem należało wybrać 8 elementów, które były wytycznymi w poszczególnych etapach. Każdy mógł wybierać i interpretować wytyczne do woli :)
Jak już wspomniałam na ten etap stworzenie karteczki poszło mi wbrew pozorom szybciutko:) A efekt, sami oceńcie;) Nieskromnie powiem, że mnie się podoba:)
Do stworzenia kartki wykorzystałam: pękniętą skorupkę, gniazdko (czyli kółko wokół kurczaczka, dlatego ma sianko i piórka-jak w prawdziwym ptasim gniazdku;) ), 3 jajka (dwa w gniazdku i jedno jako pęknięte), guzik (na wstążeczce), kropki (czyli perełki na gniazdku), tańcowała igła z nitką (haft), wiosenne kwiaty (krokusy), wstążka.

Jak Wam się podoba?:)


Najpierw miała jednego krokusa

Ale jakoś mi tam tak pusto było i dołożyłam jeszcze dwa



 
 

P.S. Mam jeszcze dwie świąteczne karteczki do pokazania,w  tym jedna pojechała już do chorej Natalki, a Wy swoje kartki wysłaliście do Niej?

13 komentarzy:

  1. Wydawało się , że ten 9 etap będzie bardzo trudny , a tu niespodziewanie Wszyscy radzą sobie z nim doskonale. Twoja karteczka wyszła super. A była to bardzo fajna zabawa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no no moja droga, wspaniały kurczaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka :)
    ja pracuje nad karteczką dla niej

    OdpowiedzUsuń
  4. Po mistrzowsku poradziłaś sobie z etapem 9. :) Piękna karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takiego kurczaczka :0 Ale nie w tak ładnej oprawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. Wszystkie niezbędne elementy się na niej pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kartka, ja niestety ten etap musiałam odpuścić, bo byłam zapracowana.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)