Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 24 marca 2016

Państwo Zajączkowscy :)

Witajcie:)
Na ten rok nie miałam w planach żadnych dekoracji świątecznych, ale Kuzynka poprosiła mnie o zrobienie małych koszyczków zajączków, które posłużyły jako miseczki na cukierki:) Jeśli chodzi o wielkość i dekorację miałam pełną dowolność, więc stworzyłam parkę. I tak mamy Pana i Panią Zajączkową:) Sama wielkość zajączków nie jest spora, myślę, że mają z max 25 cm wysokości. W sumie powstały dwie pary, ale drugą pokaże później:)






6 komentarzy:

  1. Ale świetna parka :) Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) bardzo podobają mi się Twoje zajączki. Będą piękna dekoracją :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska jest ta para zajączków.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)