Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 31 marca 2016

Podaj dalej kolejny raz:)

Witajcie:)
Kolejny raz zapisałam się na Podaj dalej, tym razem u Ani z bloga Płonące Motyle, a było to w zeszłym roku:)
Ania na swoim blogu otworzyła bazarek Otwarta szuflada, kto nie był zapraszam, i tam zamówiłam 2 piękne pisanki:)
Korzystając z okazji Ania dorzuciła do paczuszki moje prezenty z Podaj dalej:)
 
To są piękne pisanki wydmuszki: i dodatkowa pisanka od Ani)


A to dostałam w ramach zabawy :)
 




Kochana bardzo Ci dziękuję za paczuszkowe niespodzianki:)

I teraz w myśl zabawy Podaję dalej :)
A to zasady dla przypomnienia:

Pierwsze dwie osoby, które wyrażą chęć udziału w komentarzu pod tym postem, otrzymają ode mnie w ciągu roku drobny upominek :)

Pamiętajcie, że zgadzając się na udział zobowiązujecie się na wysłanie paczuszki do kolejnych dwóch osób. Dlatego niech Wasza decyzja będzie przemyślana:)
Wysyłam tylko na terenie Polski
To jak? Bawimy się dalej? Ktoś chętny? :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty przygotowała Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zabawa. Już miałam przyjemność brać w niej udział :D Fajniutkie rzeczy dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty. :) Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podaj dalej to taka fajna zabawa, że dzisiaj zapisałam się na kolejną :)
    Cieszę się, że podoba Ci się to co wysłałam :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)