Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 9 marca 2016

Prywatna kwiatowa wymianka:)

Witajcie:)
Jakiś czas temu, chyba na początku roku, Dżej nej na swoim blogu pokazała przepiękne kwiatki, które sama zrobiła. A mnie się zawsze takie marzyły, tylko niestety nie umiem ich robić. Dlatego jak tylko w poście z tymi kwiatkami zobaczyłam info, że są na wymiankę od razu się zgłosiłam:) I tak niedawno wymianka doszła do skutku:) Dżej nej chciała ode mnie bibułowe różyczki, które szczerze mówiąc po ostatnich wymiankach mi się pokończyły, więc na tą musiałam dorobić:)
Swoją drogą teraz z nimi mam tak jak w tym powiedzeniu: "szewc bez butów chodzi" bo dla siebie już nie mam, a jakoś ciężko mi się zmobilizować do ich dorobienia:P Tym bardziej, że haft mnie wciągnął na dobre;)
 
Od Martyny dostałam poza kwiatkami także prześliczny komplet biżu i szydełkowe kolczyki:) oraz słodkości, które nie wszystkie doczekały się fotki he he
 



 
Natomiast ja wysłałam kwiatki z bibuły, serduszka kawowe do zawieszenie oraz coś do picia:)


Kochana bardzo Ci dziękuję za wymiankę:) Mam nadzieję, że to nie nasza ostatnia;)


P.S. Teraz będzie info dla szyjących :) Po gruntownych porządkach w szafie znów znalazłam nieco materiałów, które chętnie na coś bym wymieniła:) Są to głównie materiały od spodni męskich, ale nie tylko. Jak tylko nieco się z tym ogarnę to wrzucę fotki jak to wygląda. Czy byłaby któraś z Was chętna na wymianę i materiały?

7 komentarzy:

  1. Świetna wymianka, super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka :) ja mam jeszcze spory zapas Twoich różyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wypasiona ta wymianka. Śliczności sobie wysłałyście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra wymianka. cudne prezenty przygotowałyście.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)