Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 15 marca 2016

Szczypiorkowa kartka:)

Witajcie:)
Tym razem Danusia wymyśliła nam na marzec prace w kolorze szczypiorku, czyli zielonym:) Jak zapewne większość z Was zdążyła się już zorientować kolor zielony jest moim ULUBIONYM :D Choć w swojej garderobie zbyt wiele ubrań w tym kolorze nie mam, ale za to biżu i innych dodatków zielonych to już mnóstwo:)
Jeśli chodzi o szczypiorek w kuchni to owszem, ale jako dodatek. najlepiej smakuje z jajkiem na twardo i majonezem, a także oczywiście z pomidorkiem:) (ale pomidor musi mieć smak pomidora, a nie kawałka drewna, jakie można kupić w sklepach zimą)
Danusia dała nam do wyboru wykonanie zielonej pracy w 100% lub z innymi kolorami. 
Pierwotnie chciałam wziąć pierwszą opcję, ale w trakcie wyciągania przydaśków i tworzenia wyszła mi opcja nr 2:)

Oto moja propozycja na kartkę szczypiorkową z dodatkami:)





 
I jak Szefowo, karteczka zostanie przyjęta?:)

Zgłaszam karteczkę na Cykliczne kolorki


A także na wyzwanie CARDmapka-marzec

24 komentarze:

  1. Swietny pomysł na karteczkę, taką trochę potchworkową. Oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta karteczka, te kwadraciki wyglądają świetnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Dla Ciebie żadne wyzwanie nie jest straszne. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna no i pasuje do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kartka, interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna ta szczypiorkowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa kartka. Te kwadraty kojarzą mi się z kostką do gry . Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna i ciekawa karteczka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł na karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta karteczka ;) ciekawy pomysł ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczka
    Taka pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa ta karteczka. Super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowa karteczka i zupełnie inna ,przez co zyskuje na oryginalności.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalna karteczka .POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa praca. Dziękuję w imieniu AP za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalna i bardzo fajna kartka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. patrzę sobie na tę kartkę i mi się podoba. Prosta, symetryczna i wyglada bardzo fajnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna karteczka w moich ulubionych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście kartka nie szablonowa. Bardzo fajna. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)