Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 10 marca 2016

Tulipan, prezenty i zajączek

Witajcie:)
Po tytule posta już pewnie się większość z Was zorientowała, że dziś zaprezentuję karteczki do całorocznego kartkowania na blogu Ani Iwańskiej:)
Ponieważ Agata również na ten miesiąc wymyśliła tulipany, więc ta karteczka powędruje również na marcowe wyzwanie kwiatowe :)

Karteczka z tulipanami
wzór na Haft dostałam od Ani S.



Kartka z prezentami
wzór to część większego schematu, który dostałam od Teresy
karteczka schodkowa 




Zajączek w koszyczku sobie usiadł i czeka na Wielkanoc;)
Wzór również od Teresy





A teraz obowiązkowy kolaż;)





Kartkę z tulipanem zgłaszam do zabawy na Marcowe wyzwanie kwiatowe



A wszystkie 3 karteczki wędrują na Kartki przez cały rok

28 komentarzy:

  1. Piękne kartki :) i wszystkie z cudnymi haftami :* zajączek jest naj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie haftujesz Natalko;)Karteczki wyszły Ci pięknie;)Zajączek w koszyczku najbardziej mnie urzekł;) Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki wyhaftowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki -piękne wzory. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam ile masz pomysłów na te cudne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i znowu moje ulubione wyszywane karteczki . Wzorki wszystkie świetne ale dziś zdecydowanie stawiam na zająca w koszyczku. Chętnie bym przygarnęła wzorek więc pięknie się uśmiecham.
    A karteczki śliczne, zgodne z wytycznymi więc oczywiście zaliczam na szósteczkę.
    Mam nadzieje, że dobrze sie bawisz przy tym kartkowaniu i wytrwasz do końca roku czego Tobie i sobie życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna porcja ślicznych karteczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I same hafty i całe kartki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne hafciki i piekne karteczki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki są urocze!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wszystkie karteczki zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe i oryginalne ;) I like it! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki mnie najbardziej podobają się tulipany, są najbardziej słoneczne i optymistyczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pięknie się prezentują wszystkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki!! Składak bardzo ciekawy a zajączek uroczy!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)