Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 4 marca 2016

Wygrane Candy:)

Witajcie:)
W tym roku udało mi się już 2 razy wygrać Candy:) W obu przypadkach dostałam wspaniałe przydasie do kartkowania:)

Czy Wam też robi się w przydasiach straszny bałagan?:P Ja co sobie posprzątam to porobię kilka kartek i na nowo w koszyczkach mam tzw. Artystyczny nieład:P

Pierwsze Candy wygrałam u Alicji z bloga ALNAR
fotka zapożyczona z bloga Alicji, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko;)



Drugie Cadny, całkiem niedawno, wygrałam u Magdy Wo z bloga decoartM

Prawda, że super nagrody mi się trafiły?:)

8 komentarzy:

  1. Potwierdzam, że super nagrody. :) A co do bałaganu- mam to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne nagrody :) Gratulacje :)
    Oj tam bałagan :P twórczy nieład :P u mnie to jest w każdej dziurze, już mi się pudełka skończyły ... he he he :) marzy mi się pacownia własna, zamykana, z szufladkami ..... ach jo

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wspaniałych nagród. Ja mam straszny bałagan w przydasiach, a ciągle sprzątam.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje,bałaganu nie ogarniesz.....nie da się ,wiem z doświadczenia haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Natalko! Wszystkie prezenty wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)