Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 27 kwietnia 2016

Kartka z gałązką świerku

Witajcie:)
Dziś kolejna cykliczna karteczka, tym razem na zabawę u Uli K.
Na ten miesiąc wytycznymi jest gałązka choinki. Ja wykorzystałam wzór hatu znaleziony na stronie Wzory-haftu.


Oto moja propozycja:)



Banerek do zabawy

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka Natalko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kartka, ładny hafcik wybrałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejna super karteczka, Ja tez bardzo często sięgam po wzory na tą stronę. To moja ulubiona stronka, ich wzory są w miarę proste i nie wymagają zmiany kolorów w co drugim krzyżyku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja :) haft prosty i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, wielowarstwowa karteczka.
    Już dawno nic nie wyszywałam haftem matematycznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście gapa ze mnie, dopiero teraz zauważyłam,że to haft krzyżykowy.

      Usuń
  6. Super wzorek na karteczce, do tego fajnie w bazę wkomponowany. Widać, że z papierem masz do czynienia, ale i z hafcikiem poradziłaś sobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalko!karteczka jest śliczna i jaka pomysłowa - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka z pięknym hafcikiem. Ja ostatnio nie mam serca do XXX. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)