Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 28 kwietnia 2016

Kartka z irysem

Witajcie
Agata na swoim blogu ogłosiła jak co miesiąc zabawę z kwiatowym wyzwaniem-IRYS jest w kwietniu. Z tym, że ja jakoś w tym miesiącu z niczym się nie mogę ogarnąć. Dopiero wczoraj na szybko coś wyhaftowałam do zabawy, a kartkę robiłam dosłownie przed chwilką. Nie mniej jednak udało się, zdążyłam:)
Karteczka jest skromna, ale tak ją widziałam. Znaczy się jak tylko wyhaftowałam irysa to wiedziałam, że schowam go pod tekturkę falistą, a reszta dodatków sama się ułożyła w trakcie tworzenia. Miało być skromnie i neutralnie. Chyba mój plan wypalił:) Co o niej myślicie?:)




Banerek

11 komentarzy:

  1. Jak najbardziej kartka udana, pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka. Według mnie plan zamierzony wykonany. Wiosennie i delikatnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! kolejną piękną karteczkę zrobiłaś - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza iryskowa karteczka. Natalko dziękuję bardzo za piękną folkowo - łowicką karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiękniejsza z Twoich dotychczasowych wszystkich kartek Kochana :)))))) Baaaaaaardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka taka wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, motylek przepiękny dodaje jej delikatności:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka widzę że w irysowym wyzwaniu większość z nas poszła w stronę karteczek .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Romantyczna i elegancka , po prostu cudo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)