Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Kartki przez cały rok u Ani

Witajcie:)
Ależ mam tyły, już prawie koniec miesiąca, a ja jeszcze żadnych cyklicznych karteczek nie publikowałam. Co więcej, dopiero dziś skończyłam je wszystkie robić. Zatem w najbliższych dniach wszystko co cykliczne będzie się ukazywało:)

Przyznam, że z wytycznymi na kartkę okolicznościową to się wstrzeliła idealnie, bo właśnie miałam jedną do zrobienia, więc podpasowałam ją kolorkami:) (Link do bloga, z którego mam stempelek można znaleźć na dole bloga) Wzór na Panią Kurczakową znalazłam na stomie ze wzorami
Zimowa karteczka jest pełna płatków śniegu:)






Obowiązkowy kolaż:)



Banerek do zabawy

14 komentarzy:

  1. Piękne kartki :-))) Modna panna kurczaczkowa jest bardzo sympatyczna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! karteczki wszystkie są piękne ale ta z kurczaczkiem jest słodka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko świetne karteczki zrobiłaś, a pani kurczakowa mnie strasznie ubawiła no wiadomo mam identyczną, ale kartki mamy nieco inne . Ni mniej jednak hafcik i mnie się bardzo podobał. Reszta karteczek tez jest super, wszystkie zaliczone na szósteczkę. Ciesze się że bawisz się dalej i mam nadzieję że będzie tak do grudnia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i bardzo pomysłowe karteczki Natalko!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki. Nad kurczakową damą zastanawiałam się wcześniej, gdy na kartce miał pojawić się kurczak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne:-) pierwsza najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki, każda z nich chciałabym dostać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)