Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 26 kwietnia 2016

Rzodkiewki:)

Witajcie:)
Dziś lecę do Was ze świeżutkimi nowalijkami z ogródka... he he znaczy świeżutko spod szydełka wyszły moje rzodkieweczki:) To kolejna praca wykonana ze schematu w cyklicznym szydełku i... niestety ostatnia:( Paulina, która zajmowała się tym wyzwaniem i tworzeniem projektów niestety odchodzi z zespołu projektantek i zabawa się kończy. Szkoda, bo ja osobiście bardzo się wkręciłam w szydełkowanie właśnie dzięki tej zabawie. Poznałam kilka nowych rzeczy w szydełkowaniu, jak np oczko ścisłe. Pierwszy raz wykonywałam niepłaskie prace na szydełku. Mam nadzieję, że na stronie D.I.Y. nadal jakieś zabawy szydełkowe będę organizowane, bo ja chętnie wezmę w nich udział i nadal nowych rzeczy będę się uczyła na szydełku:)

Oto moje rzodkiewki:) Najpierw przy jednej spód zrobiłam w innym kolorze, jak było na schemacie, ale ta włochata wełna...ehh i dałam sobie z nią spokój. Nie na moje nerwy;P
Jedna rzodkiewka nie wiem dlaczego wyszła mi taka malutka. pewnie pogubiłam oczka czy słupki po drodze;)


 



Banerek do zabawy:


8 komentarzy:

  1. Natalko! truskaweczki są urocze, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzodkiewki są mega! He he he a ta włochata najbardziej właśnie przypomina prawdziwą :) chociaż w sumie są różne odmiany rzodkiewek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne rzodkiewki. Dziękujemy za udział w zabawie. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szydełko wciąga, to prawda :) Super rzodkiewy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te szydełkowe rzodkiewki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe rzodkieweczki zrobiłaś:-)Ja włochatej wełny też nie lubię:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)