Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 30 kwietnia 2016

Święta w nietypowych kolorach:)

Witajcie:)
Na ten miesiąc Inka wymyśliła, że zrobimy karteczki w dość nietypowych dla Bożego Narodzenia kolorach. Przyznam szczerze, że jak zobaczyłam wytyczne to pomyślałam, że to chyba niemożliwe. Komu by się te święta z tymi barwami skojarzyły i kto ucieszyłby się z takiej kartki??? No ale cóż, skoro się zapisałam do zabawy to trzeba wywiązać się z wyzwania:)
Na mojej ulubionej stronie z darmowymi wzorami znalazłam wzór na aniołka z trąbką. Tylko tam były jeszcze nutki, ale ich nie wyszywałam. Na początku roku wygrałam Candy u Teresy, która przysłała mi między innymi kawałek czarnej kanwy. Nadała się ona idealnie do wytycznych Inki:)
Później to już tylko dodałam różowo-żółte tło i kilka dodatków. Baza kartki jest czarna.
Mam nadzieję, że moja propozycja spełnia wymagania Inki i karteczka zostanie zaliczona:)
W ogóle jak Wam się podoba? Chcielibyście dostać taką szaloną kartę na Boże Narodzenie?:)







P.S. Ostatnio cały czas zajmuje się szydełkowymi serwetkami. Poszukuję idealnego wzoru. Już nawet jeden chyba taki znalazłam:) Ale jeden to za mało, fajnie byłoby mieć różne podkładki. Może Wy macie jakieś fajne wzory?
Ile średnicy powinna mieć taka serwetka pod kubek?


10 komentarzy:

  1. Uroczy aniołek i świetne kontrasty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się bardzo ucieszyła z nietypowej kartki :) zawsze to jakaś odmiana a i kartka piękna i oryginalna w kolekcji kartek by się znalazła :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! świetnie, wybrnęłaś z tej trudnej sytuacji karteczka chociaż nietypowa ale Aniołki kojarzą się ze świętami, karteczka jest piękna - Pozdrawiam Cię i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczka wygląda fajnie, ciekawe połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie w tym siła - że takiej kartki nikt nie zapomni, wyróżni się, a przecież nadal opowiada o Bożym Narodzeniu acch!
    Tak - lepiej nie mogłaś zrealizować tego tematu - dziękuję za super podejście do niego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. ja nie przepadam za nietypowymi kolorkami, ale kartka to kartka zawsze miło taka dostać na dodatek gdy w środku są szczere życzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. może i nietypowo... ale za to ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)