Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Wisienki

Witajcie
Te wisienki zostały wykonane według schematu w cyklicznym szydełkowaniu. Co prawda zrobiłam je w ten sam dzień co pojawił się kursik, ale jakoś nie mogłam się zmobilizować, by wrzucić post. Trochę miałam nadzieję, że dorobię ich jeszcze kilka, ale wzięłam się za inny projekt i już do nich nie wróciłam. Czas na wykonanie jest tylko do środy, więc już wrzucam post z nimi, bo pewnie więcej póki co nie powstanie tych owoców:)





7 komentarzy:

  1. Wisienki jak żywe :) jakbyś dorobiła drugie to mogłyby z nich być fajne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajniutkie :) i jakie apetyczne, zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne:) Jak prawdziwe:) Aż chce się je schrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wisienki, tak to bywa,że jak od razu nie zrobisz tego co zamierzasz to potem ciężko się z tym wyrobić. Też tak często miewam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiśnie lubie średnio, a nie mogłaś czeresienek? ;-P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)