Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 6 kwietnia 2016

Wymianka z Marzeną :)

Witajcie:)
Jeszcze w zeszłym roku umówiłam się z Marzenką z bloga Sutaszowe cuda (Zajrzyjcie koniecznie, a zakochacie się w Jej biżutkach:D). Ze względy na święta wymianka przełożona została na początek tego roku. Oczywiście doszła do skutku terminowo, ale w marcu miałam niespodziewanie kilka prac Wielkanocnych i tak wyszło, że dopiero dziś pokazuję Wam te cudne cudeńka, które dostałam na wymiance:)
Uwaga dużo zdjęć;)
Chciałam od Marzenki kolczyki i coś na szyję w kolorze pasującym do wszystkiego :)
W eleganckim opakowaniu...

Kryło się to cudo:)

 Dostałam również kanwę z pięknym nadrukiem i mulinę:)

A to jest specjalnie do kompletu do bransoletki i kolczyków, które też od Marzenki dostałam w ramach Jej mini konkursu-już jakiś czas temu

Tak wygląda cały komplecik :)

W paczuszce było także kilka różnych przydaśków i słodkości:)

Oraz śliczna bransoletka, która od razu znalazła nową Właścicielkę, czyli moją Mamę:) Ona uwielbia biżutki, a zwłaszcza bransoletki, więc od raz ją ode mnie "pożyczyła" he he
Chyba będę musiała Mamę we wszystkich wymiankach uwzględniać;)

Marzenka ode mnie chciała koszyczki na swoje przydaśki



 
Wianek bez dekoracji


 
Dorzuciłam jeszcze filiżankę kawową:)


I kilka przydaśków:)
Tak wygląda całość:
 

Kochana Marzenko BARDZO Ci dziękuję za wymiankę:) Mam nadzieję, że to nie nasza ostatnia:)


7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)