Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 25 maja 2016

Granny Square/ Babcine Kwadraty

Witajcie:)
Dwa tygodnie temu rozpoczęła się kolejna edycja cyklicznego szydełka. Tym razem do zrobienia były babcine kwadraty, które na pewno każdy zna;) U mnie Babcie miały poduszki z takimi kwadratami. Najczęściej stanowiły one dekorację na łóżkach i sofach.
Sama nigdy wcześniej takich kwadratów na szydełku nie robiłam. 
Łatwo się je robi choć są nieco czasochłonne.
Przyznam się, że ja do takich dekoracji na szydełku mam mieszane uczucia. Bo np. pled z kwadratów czy właśnie taka poszewka na poduszkę bardzo mi się podobają, ale jakoś nie widzę ich u siebie w domu. Nie chciałbym mieć ich, ale jednocześnie chętnie u innych podziwiam.
Jak się dowiedziałam co jest zadaniem na cyklicznym szydełku to zaczęłam się zastanawiać czy w ogóle brać udział. Bo na jaką poduchę to zrobić, skoro raczej takiej w domu nie chce mieć. I wtedy mnie olśniło:) Mam małą poduszkę, która zawsze jeździ w samochodzie. Jest idealna na podróż. Ale ma już swoje lata i jej powierzchnia nieco się zniszczyła. Pomyślałam, że ona idealnie nada się na cykliczne szydełko:) W samochodzie to poduszka z szydełkowymi kwadratami jest u mnie do przyjęcia:)
Tak powstało 8 dwukolorowych kwadratów. U mnie są one bordowo-szare.







 

Teraz czekam na dalsze instrukcję :)

5 komentarzy:

  1. Super pomysł, i z tymi kwadracikami, i cyklicznym szydełkiem. Żeby nie ten mój nadgarstek, to chętnie bym udział wzięła :( ale robiłam ostatnio drobiazgi małe, i jednak nie daję rady :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! kwadraciki są super - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowe! Na pewno odnowiona poducha będzie się prezentowała fantastycznie. Kwadraty są przepiękne. Dziękuje że jednak się zdecydowałaś dołączyć do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne szydełkowe kwadraciki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)