Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 18 maja 2016

Kartka ślubna bez kwiatków

Witajcie:)
To wyzwanie to dopiero wyzwanie:) Bo niby jak kartka ślubna ma nie mieć kwiatków. Przecież to kwiatki zawsze ładnie uzupełniają całość. Dlatego właśnie tym bardziej chciałam podjąć to wyzwanie i powiem szczerze, że nawet jestem zadowolona z efektu jaki mi wyszedł:) Co więcej, chyba do tej kartki kwiatki by już nawet nie pasowały:)
A W co o niej myślicie?
Kartka powstała na specjalne wytyczne wyzwania na blogu Goscrap
Zadanie polegało na stworzeniu kartki ślubnej bez wykorzystania kwiatków.
Zabawa trwa to 15 czerwca



6 komentarzy:

  1. No i jak dla mnie wcale jej kwiatków już nie trzeba. Taka jest piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie wcale na kartce ślubnej nie musza być kwiatki czego dowód u Ciebie . Karteczka śliczna i oryginalna . Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! jak widać i bez kwiatków kartka może być ładna, karteczka jest super - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak bez kwiatów można sobie poradzić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że bawisz się z nami w Goscrap. Karteczka bez kwiatów wyszła świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)