Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 20 maja 2016

Kartki przez cały rok u Ani

Witajcie:)
Na maj Ania z bloga Ręczne Robótki Anny wymyśliła wytyczne związane z naszymi barwami narodowymi.
Dziś uwaga, bo wyjątkowo dużo zdjęć;)
Tak się rozpędziłam, że na każde wytyczne zrobiłam po 2 kartki:) Czyli razem mam z maja u Ani 6 kartek:)

Bożonarodzeniowa miała być z Mikołajem

U mnie jedna kartka jest z haftowanym Mikołajem



A druga z wydrukiem (jego źródło na samym dole bloga)
Tutaj mamy Pana i Panią Mikołajową:)



Obie karteczki razem


Na kartce okolicznościowej miało znaleźć się coś białego i coś czerwonego

Pierwsza kartka to Urodzinowa składana schodkowa




A druga z napisem  "Dziękuję"


Obie karteczki 



Do wyboru była kartka wielkanocna lub na I Komunię Świętą
Ja wybrałam komunijne ze świecą

Wzór haftu ten sam, ale w jednym zrobiłam kwiatki niebieskie, a w drugim różowe

Kartka dla Dziewczynki


Kartka dla Chłopca

Obie kartki
 

Kolaż

Banerek do zabawy






Ufff kto dobrnął do końca?:)
Karteczki Komunijne są do wzięcia:) Jakby ktoś był zainteresowany to serdecznie zapraszam :)

16 komentarzy:

  1. Natalko świetne zrobiłaś karteczki i widzę, że wersje hurtowe, co mnie niezmiernie cieszy , bo to oznacza, że zabawa Ci się podoba :-).
    Wszystkie są świetne , ta ze świeczka widomo .. wzorek ten sam co u mnie ale kartki całkiem inne i podoba mi się podwójna wersja dla chłopca i dziewczynki. Mam swoje dwie faworytki , ta z klatka i mikołajowa para - świetna grafika.
    Mam nadzieję , że Ci się jeszcze nie znudziło i zostaniesz w zabawie do końca.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne Natalko, ale zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam problem, żeby trzy zrobić. Kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! Cudowne karteczki - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są:) Najbardziej podobają mi się komunijne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki :) Moją faworytką jest karteczka świąteczna z państwem Mikołajami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze i pomysłowe karteczki Natalko. Najbardziej podobają mi się te z Mikołajem! Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki. Mnie szczególnie przypadły do gustu koninijne. Niby ten sam wzór a obie tak różniące się od siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne są te karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, ja ledwo po jednej zrobiłam a Ty aż po dwie? jesteś niesamowita. A jakie wszystkie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki, najbardziej podobają mi się te dwie pierwsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ,zwłaszcza Mikołajowe :-))) Zaszalałaś z ilością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne karteczki i jaka ilosc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo ich i jakie ładne!!! te ze świecami mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)