Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 22 maja 2016

Konkurs u Ani S

Witajcie:)
Pod koniec kwietnia Ania S z bloga Płonące Motyle zorganizowała mini konkurs. Polegał na odgadnięciu czego Ania użyła do formowania kropli krwi z modeliny. Przyznam szczerze, że strasznie się wkręciłam w to odgadywanie he he. Oj a jaki zawód był za każdym razem kiedy Ania mi odpowiadała, że nie zgadałam:( W pewnym momencie to już chyba cała rodzina była zaangażowana w zgadywanie, tak się wkręciliśmy;) Byłam bardzo bardzo blisko. Ania postanowiła nagrodzić przede wszystkim moje zaangażowanie i pomysłowość he he. Poza breloczkami z naszą grupą krwi od Ani dostałam piękne kolczyki i zawieszkę- modelinowe różyczki oraz przydaśki:)




Kochana bardzo Ci dziękuję;)

7 komentarzy:

  1. Nie ma za co Kochana :* należało Ci się za pomysłowość i zaangażowanie :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i brawo za wytrwałość w zgadywaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Upór niekiedy się opłaca :).

    Fajną niespodziankę dostałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko! gratuluje wytrwałości ale opłaciło się bo otrzymałaś piękny prezent wszystko jest piękne - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję super nagrody, wszystko jest śliczne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)