Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 26 maja 2016

Prezent dla Mamy:)

Witajcie:)
W tym wyjątkowym dniu postanowiłam Wam pokazać co przygotowałam w prezencie dla mojej Mamy:) 
Prezent został już wręczony, więc mogę się pochwalić:)
Najpierw krótka wzmianka dlaczego właśnie taki prezent powstał.
Jakiś czas temu odbyła się moja wymianka z Marzeną z Sutaszowego Cuda. Dostałam od Niej między innymi przepiękną bransoletkę Burberra
Mojej Mamie tak się spodobała, że postanowiła ją sobie ode mnie "pożyczyć" he he. Tak bardzo się Mamie podobała, że postanowiłam, że bransoletka już u Niej pozostanie:) (Co mam nadzieję Marzence nie przeszkadza;))
Ponieważ ja lubię jak biżuteria jest w komplecie to postanowiłam Mamie na dzisiejsze święto przygotować do tej bransoletki jeszcze coś na szyję, padło na lariat, i kolczyki. Było to jednocześnie dla mnie wyzwanie, gdyż pierwszy raz taki dłuuuugi sznur robiłam. Nie ułatwiało mi zadania to, że był to jednak wzór.
O szczegóły wzoru i wykorzystanych koralików poprosiłam Marzenkę, by wszystko do siebie pasowało. Gorzej było mi zmierzyć ile ma być tego sznura, by efekt końcowy był wystarczająco długi. Oj jak zaczęłam sznur rozkładać to mi pokoju zbrakło;P Nawet przy dzierganiu nie plątało się i w sumie może z dwa razy musiałam pruć kawałek, bo wyszło, że koralik za dużo był lub nie w tym kolorze.
Najważniejsze, że się udało i lariat powstał:) Mia około 115cm
Kolczyki powstały z połączenia kulek w kolorach pasujących do wzoru



Kolczyki

Lairat z kolczykami


Dopisek:

W komentarzu pojawiło się zaproszenie na Linkowe party, za które bardzo dziękuję:)
Zatem zgłaszam mój lariat do zabawy:)

 Matka, mateczka, mamusia, mama.....





7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny komplet, mama na pewno zadowolona. Zapraszam na Link Party pt. "Matka" http://monikanahamaku.blogspot.com/2016/05/link-party-spotkanie-nr2.html
    Twój post idealnie pasuje do tematu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent dla mamy, ślicznie wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny prezent powiem Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie mi nie przeszkadza, jestem zadowolona, że bransoletka trafiła we właściwe ręce (raczej na rękę). Super, że postanowiłaś wykonać pasujący do bransoletki lariat, Mama na pewno jest zadowolona :) Niech komplecik dobrze się nosi :))) Buziaki :***
    Ku pamięci: długość lariatu jaką chcesz wykonać x 6 (ilość koralików w okrążeniu) = ilość nawleczonych koralików np. 100 x 6 = 600 cm (6m) nawleczonych koralików

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały prezent, nigdy nie słyszałam tej nazwy, choć widzieć to cudo widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)